From Out Of Nowhere-Faith No More 和訳


Faith No More - From Out Of Nowhere [Official video ...

 

 

Tossed into my mind, Stirring the calm

You splash me with beauty and pull me down

You come from out of nowhere

My glance turns to a stare

俺の心に石を投げ込んで、穏やかで居られなくする

君はその美しさで俺をびしょ濡れにして、引きずりおろすんだ

君はどこからともなくやってくるから

チラッと見るつもりが見つめてしまう

 

Obsession rules me - I'm yours from the start 
I know you see me - Our eyes interlock 
You come from out of nowhere 
My glance turns to a stare 

妄想に取り付かれているんだ 俺は最初から君のものさ

君は俺を見るだろうから 二人は視線を交わすのさ

君はどこからともなくやってくるから

チラッと見るつもりが見つめてしまう

 

One minute here and one minute there 
Don't know if I'll laugh or cry 
One minute here and one minute there 
And then you wave good-bye... 

あと一分ここで、あと一分そこで

自分が泣いてるか笑ってるかなんてわからない

あと一分ここで、あと一分そこで

君は「バイバイ」って手を振るんだ

 

Sinking to the bottom, every day for two
All energy funnels, all becomes you
Cause' you come from out of nowhere
My glance turns to a stare

一日二回はとんでもなく落ち込んで

全精力を君に傾ける

君はどこからともなくやってくるから

チラッと見るつもりが見つめてしまう

 

One minute here and one minute there

Don't know if I'll laugh or cry
One minute here and one minute there
And it hurts inside
One minute here and one minute there
And then you wave good-bye...

あと一分ここで、あと一分そこで

自分が泣いてるか笑ってるかなんてわからない

あと一分ここで、あと一分そこで

俺の心は傷ついてしまう

だってあと一分ここで、あと一分そこで

君は「バイバイ」って手を振るんだ

 

Real Thing